Knights of the Old Republic - Knights of the Old Republic II: The Sith Lords

Hlavní NPC Postavy

Podrobný popis všech hlavních NPC postav


Nyní si detailně představíme všechny vaše souputníky, kteří vás budou za všech okolností následovat na vaší vesmírné pouti. Chovejte je tedy proto v náležité úctě. A nezapomínejte: Není moudrý, kdo zná svého nepřítele, ale kdo zná sám sebe ...
P.S. Najdete tu všech 11 postav. Kde si už o této hře něco zjišťoval možná tuší, že jich s sebou můžete vzít ale pouhých 10. Jak je to tedy s onou jedenáctou postavou? Odpověď se dozvíte v textu.

Hledá se ...
Pátráme po 11 hledaných. Vysoká odměna. Dohromady hodně nebezpeční. Důvod: Mnoho mrtvých a používání Síly. A jestli jsou na straně dobra, nebo zla? To záleží na jedné osobě jménem hráč ...

Atton

Atton

Jeden z prvních, koho na své cestě potkáte. Mladík jménem Atton se nachází na důlní stanici Peragus. Najdete ho v jedné z cel a jeho propuštění je jedinou možností, jak si ho připojit do skupiny a zároveň jak se pohnout ve hře dál.
Atton ve druhém dílu beze zbytku zastupuje Cartha z prvního dílu. Stane se pilotem Ebon Hawku a lepšího střelce taky hned tak neseženete.
Na rozdíl od Cartha ho ale provází neradostná minulost. Bojoval v Mandaloriánských válkách (a kdo ne, když se The Sith Lords točí okolo této války a jejích následků) a o tom, jak bylo jednoduché zabít Jedie, vám dovede vyprávět opravdu dlouho. Jakou cestu zvolí na konec, ale záleží, stejně jako u ostatních vašich spolubojovníků, jenom na vašich rozhodnutích.
Ve hře vás také čeká malá momentka, kdy si užijete hraní jenom za Attona a to v jednom z nejtěžších soubojů celé hry.

Kreia

Kreia

Zahalena podobou hodné pohádkové stařenky vás provede začátkem hry a naučí vás všechny vaše schopnosti spojené se Sílou. Nakonec se z ní ale vyklube stará ježibaba a vám nezbude, než ukončit její pohnutý osud.
Kreiu, alias Darth Trayu, poprvé zmerčíte v márnici na Peragusu. Již tady se mezi vámi začne rozvíjet zvláštní pouto, které se herně projeví tak, že pokud na sebe jeden z vás zakouzlí nějakou Sílu, tato začne automaticky působit i na toho druhého.
Ve hře jsem ji ale využil pouze na začátku, kdy není moc na výběr a hlavně její spojení se Silou je k nedocenění. Záhy totiž přijde o ruku a zvláště v případě, že uznáváte kombinaci jednoročních zbraní, či jednu dvouručku, bude vám tento handicap asi opravdu vadit. Její obrázek bych si navíc opravdu za rámeček nedal. Později pak získáte Jediku Visa, která má nejenom obě ruce, ale navíc je to celkem kočka. Nic moc, Kreio, snad příště…nebo možná radši ne.

Bao-Dur

Bao-Dur

Prapodivný rohatec, který vás postaví na nohy po krapet tvrdém přistání na povrchu Telosu. Doprovází ho jeho věrný přítel, robůtek Repote, kterého dostanete na chvíli k ovládání na Malachoru. Je to ovšem jenom taková epizodka v celém příběhu.
Bao-Dur je mechanik jak vyšitý a použijete ho tedy ve chvílích, kdy je potřeba opravit rozbitého droida, nebo třeba hacknout bankomat na rohu. Do bitevní vřavy bych ho radši moc netahal, k tomu tu najdete lepší postavy.
Ještě se snad o něm sluší zmínit, že to bude on, kdo vám postaví váš první světelný meč.

Visas

Visas

Tahle temná rytířka Jedi se vás pokusí odstranit na Korribanu a to dokonce na palubě Ebon Hawku. Pokud ji však porazíte (a nic jiného vám nezbude) a poté ji ušetříte, stane se cenou a schopnou oporou vašeho týmu.
Je i celkem schopná v užívání Síly, trošku nevýhodu snad budou mít akorát hráči na světlé straně, neboť většina jejích schopností je orientována na temnou stranu a tak vás tedy tyto schopnosti budou stát o něco více Síly. Přesto se ve vašem týmu určitě neztratí. Navíc je to celkem kočka. Jenom dodnes netuším, jek vidí přes tu kapuci. Holt Síla je asi nevyzpytatelná ...

Handmaiden

Handmaiden

Členka skryté akademie na Telosu, která se schová na vaší lodi a bez jakékoliv možnosti odporu se přidá k vaší skupině. Věřte mi, ještě budete děkovat vy jí ...
Handmaiden je skvělá bojovnice. Nic neovládá tak jako boj. A každý protivník to může poznat na vlastní kůži. Cvičte ji dobře, ke konci hry ji čeká férovka s její bývalou vedoucí Atris, kterou je třeba přivést na tu správnou stranu Síly ...
Nejvíce se mi osvědčila v kombinaci s Visas. Věřte mi, když se obě tyhle krásky naštvou, není o co stát ...

Mandalor

Mandalor

Mandalora potkáte na Dxunu, měsíci planety Onderon. Tady kdysi dávno začali Mandaloriánské války a dodnes tu najdete tábor Mandaloriánských žoldáků.
Mandalor je jeden z mála, který vám bude trochu povědomý. Pod tou mohutnou zbrojí se totiž ukrývá Canderous Ordo z prvního dílu. Změnil se jen trochu, snad jen, že teď mu bude víc vyhovovat meč místo děla.
Ve hře vám bude prospěšný jak příběhově, tak herně. Zprostředkuje vám cestu na obležený Onderon (na druhou cestu vám dokonce zapůjčí svou sváteční loď), on a jeho muži vám pomohou vypořádat se s Ravagerem a díky nadměrnému počtu hitpointů se stane útočnou oporou vaší skupiny.

T3-M4

T3-M4

Kdo by si nevzpomněl na malého opravářského droida, jež v KotORech zastupoval úlohu R2-D2 z filmové série? Tenhle plechový chlapík za těch pět let neprošel žádnou výraznou změnou a tak je dál připraven zastrčit svůj konektor všude, kde je to třeba.
A že tentokrát bude jeho role ještě větší. Protože tento díl se nese trochu v duchu sólo hraní, je jasné, že nějaká ta epizodka vyzbyla i pro něj. A tak s ním hned na začátku zachráníte svého hlavního hrdinu, pootvíráte mu pár dveří a ... ne, to nebudu prozrazovat. Prostě starý T3-M4 s pořád stejnou úlohou a pořád připraven, jako dřív ...

HK-47

HK-47

Podobně jako posledně jmenovaný, akorát že není úplně funkční. Jeho oprava je subquestem táhnoucím se skoro po celé délce hry a jeho splnění nemá za následek nic jiného, než že posílí vaši skupinu. K jeho opravě budete potřebovat mraky dílů z typu HK-50.
Na rozdíl od prvního dílu už ale nevyužijete jeho překladatelské schopnosti a tak vám zůstane pouze na boj, nejlépe střelnými zbraněmi. Problém je, že v té době už budete potřebovat a budete mít zručné šermíře, takže už ho z Ebon Hawku asi moc nevytáhnete. Jako nostalgii? Proč ne ...
S HK-50 kompatibilní ...

G0-T0

Tak tahle létající koule se vám nacpe na palubu lodi před výbuchem Gotovi jachty. Já sám jsem z něj měl rozporuplný pocit. Na ovládání počítačů najdete lepší, na boj najdete lepší. Menší úlohu v příběhu začne hrát až na Malachoru. Jinak nic moc ...

Mira

Tak. Konečně se dostáváme k vysvětlení jedenácté postavy příběhu. V tomto díle už nebudete mít v partě všechny NPC postavy, které jsou schopny připojit se do družiny. Kdo hádal, že tentokrát si budete muset mezi několika postavami vybrat…hádal špatně. Hra vybere za vás. A vybírat se bude pouze mezi Mirou a Hanharrem. A podle jakých jiných kritérií by se mělo volit, než podle toho, zda sledujete cestu dobra, či zla?
V tomhle díle příběh mnohem více zasahuje do děje než v KotORech. A tak se v důsledku dějových zvratů budou muset hráči na světlé straně spokojit s Mirou a hráči temné strany s Hanharrem.

Ale teď už pár slov o Miře. Miru potkáte poprvé na Nar Shaddaa. Tady je společně se svým přítelem Hanharrem pověřena vaší anihilací. Nějak se to ale nevyvine a pro Miru je lepší připojit se k vám. Málem na to doplatí životem, ale ještě vám bude nápomocná při pronikání do pevnosti ve stokách.
Mira je zdatná střelkyně. Jejím největším tahákem je ale zápěstní mechanismus, s jehož pomocí může metat granáty a střílet speciální jehly. Třeba jedovaté. Smůla je, že ji dostanete v době, kdy se kredity vyvažuje kvalitní šermíř. A také pozice v aréně, kde si ji užijete poprvé, není zrovna nejlepší. Celkově už se tedy pravděpodobně ke slovu moc nedostane. Ale volba je na vás ...

Hanharr

Hanharra chytnete v aréně, kde s ním trochu pocucháte Miru. Ovšem pouze v případě, že vaše kroky směřují cestou zla.
Hanharr je na rozdíl od Miry šermíř. Navíc jako wookie oplývá velkou silou a nadměrným počtem hitpointů. To mu dává velkou šanci ještě se zapojit do děje. Mezi nevýhody patří tradičně nemožnost nosit zbroj a nějaké další kosmetické doplňky. Ale věřte mi, dá se to přežít. Další nevýhodou je, že určitě najdete i další dobré bojovníky, navíc schopné používat Sílu. Pokud ale máte místo ve skupině ...

Disciple

Knihovník na Dantooinu, dostanete ho místo Handmaiden v případě, že hrajete za ženu, lze převychovat na Jedie.

Teď se musím na chvíli ponořit do meditace a vymyslet další téma. Pokud vy sami však máte nějaký nápad, nebo by jste chtěli, abych napsal o něčem konkrétním, určitě to řekněte a já to minimálně zvážím :-).

Ithilgor


Darth Sion

Dalo by se říct že Sion je živá troska, díky starobylé technice kterou se naučil ve Trayuské Akademii na Malachoru V byli všechny jeho kosti opakovaně zlomeny a pak opět srostly. Jeho kůže je rozpraskaná do takové míry, že při pohybu musel trpět obrovskou bolestí. Kreia o něm říká že se koupe v bolesti, a utišit jí může jedině zabíjením. Žije jen díky Temné Straně, a kvůli tomu už několikrát málem zemřel, pravou ruku má robotickou ovšem ji má zakrytou (jako Anakin).

Darth Traya

Kdysi po zničení Malachoru V Přistála spolu se Sionem a Nihilisem Na povrchu, kde našli Akademii A každý z nich se naučil 1 techniku kterou akademie nabízela. Sion se koupe v bolesti, Nihilise stravuje hlad, a Traya je opletena lží. poté se setkali opět všichni v Trayuském Jádru kde Sion s Nihilisem Trayu svrhli. S Trayou neboli Kreiou se poprvé setkáváte na stanici Peragus ll. Po celou dobu hry vás učí všechno možné, například naslouchat myšlenkám ostatních v Týmu atd.

Naga Sadow

© 2004-2005 ObiSkyWalker