Knights of the Old Republic - Knights of the Old Republic II: The Sith Lords

Návod jak nedohrát

Star Wars: Knights of the Old Republic II – The Sith Lords

Jakým způsobem můžete NEdohrát tuto skvělou RPG hru


Návodů, jak tuto hru dohrát najdete spoustu. Obiho stránky vám ale jako první také nabízí návod jak tuto hru NEDOHRÁT! Jinými slovy: Jste hardcore hráči, nebojíte se výzvy, máte chuť zkusit něco nového a nevadí vám, když se třeba uhrajete k smrti? Tak čtěte dále ...

  • Takže tady je samozřejmě základní rada, kterou asi čekáte. Hrajte to na nejtěžší obtížnost.
  • Už při vytváření postavy si můžete hru hodně ztížit. S vlastnostmi na nejvyšší hodnotě hraje jen srab. Na nižších hodnotách naopak my, skvělí borci.
  • Nyní se pomalu ocitáme ve hře: Neukládejte. Kdo uloží je srab a nezaslouží si nedohrát tuto báječnou hru.
  • Na začátku pro jistotu svůj charakter neozbrojujte. Je to zbytečná zátěž.
  • Mrtvoly neobírejte. Ještě budou své předměty potřebovat na cestě do záhrobí a vám by jenom zbytečně ulehčili hru.
  • Bedny rovněž nechte ležet. Nikdy nevíte, kdo se jí dotýkal před vámi a co by jste od něj mohli chytit. Navíc se marně pokouším rozšířit fámu, že některé bedny jsou naplněny roztokem kyseliny solné.
  • Kdo postoupí o úroveň je srab. Úroveň vám akorát zbytečně přidá životy.
  • Když jsem vám zakázal se ozbrojovat, mohl by někdo namítnout, že takhle za ty peníze ze hry nic nemá. Nuže dobrá. Pokud už se musíte mermomocí ozbrojit, uposlechněte těchto rad: Na droidy používejte normální zbraně a sonické granáty. Na živé cíle pak iontové zbraně.
  • Všude choďte sami. Společníci by se vám akorát pletli a zbytečně vám to ztěžovali.
  • Světelný meč používá zbabělec. Stateční důvěřují kalené švédské oceli.
  • Zas tak moc švédská není.
  • Ani zas tak moc ocel.
  • To je dobře, aspoň je hra těžší.
  • Síla je pěkná srabárna. Jak by se líbilo vám, kdyby vás třeba někdo na vzdálenost 10 metrů začal škrtit? A věřte, že tato hra se dá nedohrát i bez Síly.
  • Granáty rovnou zahoďte, jsou k ničemu. Jen s nimi akorát někdo zbytečně přijde k úrazu.
  • Pokud by snad hra začala někoho bavit a toužil by jí dohrát, je to zrádce a nezaslouží si ji nedohrát.
  • A na závěr: Pokud by se vám přece jenom podařilo se dostat na konec hry (což by se vám ale při dodržování tohohle návodu stát nemělo) vždy je tu ještě tlačítko RESET a odinstalace hry z harddisku.

Tyto rady berte s rezervou. A s humorem.
Tyto rady nebyly v praxi vyzkoušeny.
Během vyrábění této kraviny nebyla snědena jediná kráva. Ty hamburgery byly kuřecí.
Všechna práva vyhrazena.
Věta o vyhrazení všech práv viz výše.
Věta o vyhrazení všech práv výše viz výše.

Ithilgor
(nebo jenom Ith)

© 2004-2005 ObiSkyWalker