Knights of the Old Republic - Knights of the Old Republic II: The Sith Lords

Návod - 8 část

Osmá část návodu ke hře SW KotOR II The Sith Lords


Generál Vaklu provedl převrat a rozpoutal na Onderonu občanskou válku. My však nebudeme mít dost rozumu, abychom v tuto chvíli zůstali radši doma, nýbrž do toho zase strčíme nos a pokusíme se to nějak urovnat. Já však i při tomto úkolu zůstanu s vámi a pokusím se vám pomoci aspoň dobrou radou. Takže teď vám radím – frontální útok na Onderon a nikoho nešetřit ...

Onderon

Před odletem se ještě pokochejte Mandalorovou lodí, kterou si schovává pro významné příležitosti, jako je tato. Pak už ale rozrazte atmosféru Onderonu a šup na to. Přivítání bude jak má být, tedy ve velkém stylu. Proto nezkazte atmosféru a vyběhněte obráncům vstříc. Přesily se nebojte a klidně nechte svoje postavy rozprchnout – nepřátelé jsou opravdu slabí.

Rampa

Přejděte do dříve hlídané části a řežte, co se hýbe. Už před chvílí jste museli rozbít pár lebek a teď jich musíte rozbít ještě více. Je to skoro jako Czechtech.

Jakmile vám bude stát v cestě už jen bariéra, přeběhněte do obranné věže. Vymlaťte osazenstvo a chopte se manuálního ovládání. Teď sundejte 8 Vakluových stíhačů a pak vypněte silové pole. Nakonec navštivte kasárna. Zde seznáte, že ještě existují lidé věrní královně. A někteří z nich dokonce posílí vaše řady!

Společně s vojáky se vydejte přes již neexistující bariéru. Cesta k paláci je volná.

Královský palác

Královna je v ohrožení. V tuto chvíli ji brání poslední bezpečnostní opatření, Vakluovi jednotky jsou ale blízko jejich prolomení. Některé z nich jsou ale bohužel použity proti vám. Nepřátelé si ale neuvědomují, že vám dali prostor pro manévrování. Je načase jim tuto chybu připomenout.

Nejprve zamiřte vpravo. Bacha na energetický zdroj vlevo od vás. Většinou jste jím likvidovali nepřátele vy, teď je tomu naopak. Probojujte se až k hackerovi a osvoboďte kapitána Riikena. Pak se vydejte do druhé části. V muzeu naberte krystaly. Mistr Kavar vám zadá další úkol. Nejprve ale vyberte zbrojnici v zadní části chodby – kód ke dveřím je: 66, 45, 39.

Pak se vraťte ke konzoli u níž byl předtím Kiph (v pravé části) a veškeré možnosti ovládání převeďte do druhé konzole. Dveře ke královně jsou otevřeni. Na nic nečekejte a pospíchejte do trůnního sálu. Je čas pomoci královniným vojákům. Nakonec ještě rozhodněte o Vakuově osudu.

Až si otřete z rukou krev, promluvíte si s mistrem Kavarem. Mimo jiné vás naučí novou techniku boje mečem.

Konečně máme všechny mistry na Dantooinu, kam se také příště vydáme. Ovšem před samotnou cestou na Dantooine je asi užitečné zvědět několik informací, které vám ale dodám až příště. Ani si moc nevydechujte, ještě nás čeká pár velkých zvratů, které pořádně otřesou vesmírem a vaším počítačem. Ty největší bitvy vašeho života jsou totiž pořád ještě před vámi! A pamatujte: Vždycky je naděje!

© 2004-2005 ObiSkyWalker