Knights of the Old Republic - Knights of the Old Republic II: The Sith Lords

Návod - 6 část

Šestá část návodu ke hře SW KotOR II The Sith Lords


Pokud cestujete podle našeho návodu, měli by jste se v tuto chvíli vynořit někde u planety Onderon. Okamžitě vás asi zarazí flotila vesmírných lodí u planety. Mnohem horší je, že si vás flotila všimla a vstříc vám na uvítanou letí několik stíhačů. Můžete zvolit, zdali se rovnou zdekujete na Dxun, měsíc Onderonu, nebo se pokusíte stíhačky sestřelit. To vás ovšem nezachrání od nouzového přistání na Dunu.

Dxun

Po přistání se vydejte na průzkum džungle. Cesta vás postupně zavede na sever k vraku lodi. Zde zlikvidujte několik lovců odměn, jež mají spadeno na vás a které potkal vám podobný osud. Jenom jejich loď je na tom trochu hůř. Víc už tady toho nenajdete a můžete se přemístit dále do džungle.

Džungle

V této mapě při první příležitosti odbočte doprava k ocelovým dveřím. Pokud už jste navštívili Korriban (a pokud jedete podle tohoto návodu, tak ano) máte už u sebe speciální výbušninu, kterou můžete vrata „otevřít“. Vevnitř poberte, co se dá a pak se vydejte džunglí dál na sever, dokud nepotkáte skupinu Mandaloriánců. Ti vás odvedou do svého tábora.

Mandaloriánské rozvaliny

Po vstupu do tábora budete předvedeni před Mandalora. Zjistíte to, že pokud se chcete dostat na Onderon, jinak než jeho lodí to nepůjde. Než vám ale vyhoví, musíte si u něj získat respekt. Potom se můžete volně pohybovat po táboře.

Nejdříve můžete navštívit Bojový kruh. Tady se Mandaloriánci trénují v boji. Princip je jednoduchý – čím více vyhráváte, tím těžší souboje vás čekají.Čím více vyhráváte, tím více máte respektu. V každém souboji platí pravidla, co se smí a co ne. Ten, kdo má víc respektu, určuje pravidla. Takže se připravte na to, že se budete muset více podřizovat. Nejprve vás čekají tři souboje. Ty nejlepší budete moci vyzvat až po tom, co vyřešíte mise v džungli.

Velitel hlídek se vám svěří s tím, že postrádá jednoho muže, který je už určitě mrtví. Vy máte za úkol přinést jeho věci.

Džungle

Pokud jste absolvovali boje v Kruhu jeden z jeho účastníků na vás u táboráku zaútočí. Můžete ho ale i umluvit. Pak se vydejte prozkoumat džungli.

Cestou můžete potkat Mandaloriána na skalním převisu. Zaminovával okolí a při tom ho dravá zvěř zahnala nahoru. Jedná se o Mandaloriána, kterého postrádá velitel hlídek. Buď mu pomozte, nebo odpalte výbušniny i s ním.

Taky můžete narazit na Mandaloriánskou skrýš. Odpalte zde umístěné nálože, tím uvolníte cestu. Vevnitř se nelekněte množství droidů, jděte k tomu největšímu a prašte do něj. Vzápětí se do vás droidi pustí. Nepanikařte a perte do nich Sílu proti droidům co to jde. Když jsou takhle namačkáni sejme jich to několik najednou. Pak vyberte bedny.

Cestou džunglí vás Kreia naučí používat schopnost pro boj se zvířaty.

V jihovýchodním rohu mapy zabijte divoké zvíře a vysbírejte předměty. Tím splníte úkol pro dalšího Mandaloriánce. Jednoho Mandaloriánce najdete také na jihozápadě. Bude po vás chtít likvidaci vojenských výsadků. Jděte od něj na jih, na západ a pak se stočte na sever. Cestou by jste měli potkat dvě skupiny. Bez obav je zlikvidujte a podejte Manadaloriánci hlášení. Teď se vraťte do tábora Mandaloriánců.

Mandaloriánské rozvaliny

Všem, kteří vám zadali subquesty, oznamte jejich splnění a vybojujte poslední bitvy v kruhu. Pak se vydejte za Mandalorem. Měli by jste být připraveni na cestu do Izizu. Ještě vás trochu zdrží útočící Sithské jednotky, ale ty už by neměli odvrátit vaši cestu na Onderon.

Onderon

Vítejte na planetě, která stojí těsně před občanskou válkou. Dobře se připravte. Na téhle planetě se toho stane tolik, až by vám z toho mohlo být špatně ...

Iziz – kosmoport

Od správce přístavu můžete vyzvědět nějaké informace. Pak si promluvte s chovatelem divoké zvěře. Vzápětí mu jeden exemplář uteče. Za pomoc vám vnutí kredity. Pak se vydejte do kupecké čtvrti.

Kupecká čtvrť

Hned na začátku můžete pomoci novináři a hlídky přesvědčit o jeho novině. Pak se projděte čtvrtí. Pokud si vyslechnete obyvatele, zjistíte nutnost vlastnictví víza. To vás totiž opravňuje ke vstupu na kosmoport a tím pádem možnost opuštění planety. Jak postupně zjistíte, mít tady možnost opustit planetu je zatraceně důležité. Teď však pro nešťastníky nelze nic udělat. Cesta vás zavede na západní náměstí, kde bydlí kontaktní osoba.

Západní náměstí

Dojděte až ke Gentovu domu. Tady zjistíte, že jeho majitel, pro vás samozřejmě důležitý člověk, je vězněn za vraždu. Pokud nemáte rádi Perryho Masona, je mi vás líto. Vaším dalším úkolem totiž bude z toho Genta vysekat a dá vám to setsakra hodně práce.

Kupecká čtvrť

Okamžitě zamiřte za kapitánem Riikenem (postává před obrannou věží) a zaveďte řeč na Genta. Nyní vás čeká dlouhé dokazování jeho neviny. Pátrat začneme poblíž místa činu. Jděte do kantýny na západním náměstí.

Západní náměstí

Vevnitř si promluvte se všemi, kteří mají k případu co říct (a že jich je). Pokud nemáte rádi rozhovory a chcete akci, teď budete mít možná několikrát velkou chuť hru odinstalovat.

Až se všemi promluvíte jděte na místo činu. Prohledejte trosky kousek od droida, co prodává součástky, a seznejte, že z rozbitého droida něco chybí – hlava. Ano, ta hlava, na které by mohla být nahrána celá vražda. Běžte se vyzpovídat do kantýny. Budete nasměrováni k prodávajícímu droidovi. Od něj hlavu kupte a zaneste ji do kantýny. Tím by jste měli dosáhnout Gentova propuštění.

Vydejte se do kantýny a najděte Bakkel. Lze zvolit pouze cestu dobyvatele, tak směle do toho. Pak se vraťte za Gentem. Nyní je poslední šance splnit subquesty na Onderonu. Až se sem totiž příště vrátíte, nebude na takovéhle drobnosti čas.

Až se vším skončíte, Gent vám sjedná schůzku s mistrem Kavarem. Budete však vyrušeni. V tuhle chvíli vám jdou po krku onderonské vojenské jednotky a vám nezbývá, než se stáhnout. Upalujte tedy zpět k Mandalorově lodi a šup na Dxun. Vraťte se k Ebon Hawku, vlezte dovnitř a ... a ... ale to už opravdu až příště.

A co že nás příště čeká? Překvapení. Jen vám trochu napovím. Příští části návodu budou tak trochu návratové, neboť se budeme vracet na již prozkoumaná místa. Přitom ale bude docházet k dalším zvratům. Takže se těšte a přeleštěte si zbraně. Bude jich totiž zapotřebí jako nikdy předtím ...

© 2004-2005 ObiSkyWalker