Knights of the Old Republic - Knights of the Old Republic II: The Sith Lords

Návod - 4 část

Čtvrtá část návodu ke hře SW KotOR II The Sith Lords


Tak. Snad jsme tu všichni. A konečně snad získáte světelný meč. Mně nezbývá než pokračovat dál v naší cestě. A pamatujte: kdo chvíli stál, již stojí opodál ...

Dantooine

Vaše loď se snese na kosmoport v pláních. Nedaleko odtud vyrostlo město Khoonda. Kousek dál se pak nacházejí trosky kdysi honosné akademie Jediů, v prvním díle rozmetané Malakovou flotilou. A co nás tu čeká dnes?

Zamiřte na jih k té velké budově. Vevnitř si promluvte s kým to jde. Zjistíte pár celkem bezvýznamných informací a několik užitečných. Promluvte si se zdejší správkyní, získáte přístup do enklávy Jediů. Jeden příslušník zdejších vojenských sil si postěžuje na svého velitele. Toho navštivte, ale prozatím jen chtějte vědět, zda nepotřebuje pomoc. Svěří se vám s malým problémem: rád by se zbavil pavouků v blízké jeskyni. Pak si ještě promluvte s jedním sedlákem. Jistý muž ho okradl a teď mu chce ukradené subjekty prodat nazpět.

Vyjděte z budovy, vydejte se na východ a přes několik soubojů se dostaňte až k jeskyni.

Krystalová jeskyně

Hezky projděte celou jeskyni, za souboje jsou expy. Podstatné je však místo, podle nějž získala tato jeskyně své jméno – místo plné krystalových útvarů. Krystaly vysbírejte, podstatný je váš osobní krystal (nese vaše jméno) – nejenže síla tohoto krystalu roste spolu s vámi, ale navíc se jedná o poslední součástku do světelného meče. Teď jděte za Bao-Durem a nechte si od něj poskládat světelný meč (můžete si vybrat zda jednočepelový, či dvou čepelový. Já by stejně jako v jedničce rozhodnut chopit se dvou jednoručáků, ale volba je na vás.) S mečem se vydejte směrem k rozbořené rytířské akademii.

Nádvoří

Navštivte tábor Mandaloriánců, popovídejte si s vyhnanci a pak pokračujte k rozbořené akademii. Cestou ještě potkáte skupinu žoldáků, není však nutno vše řešit násilím. Až si to tu dosyta užijete, vlezte do podzemních prostor enklávy.

Podzemní prostory enklávy

Nejprve prohledejte místnůstky přímo proti vám. Pak začněte čistit komplex ve směru hodinových ručiček (tak to budu popisovat já, je to ale jedno).

Většinou není v tomto komplexu moc co radit. Prostě za likvidace nepřátel postupujte vpřed a sbírejte, co se dá. S historikem ve velké knihovně na východě se dejte do řeči. Trochu pokecejte a prohlédněte knihovnu. Cestou se jste ještě možná našli dveře, jež nejdou otevřít. Pokud vás zajímá, co ukrývají, pohrajte si chvilku s terminálem. Nastavte na něm MINIMÁLNĚ 10 vteřin a pak UTÍKEJTE co nejdál odtud. Pokud budete příliš blízko výbuchu, je to patrně konec vašeho putování. Pokračujte dál komplexem. Když to tu budete mít skoro hotové, najdete za zamčenými dveřmi jednoho maníka (Jorana). Pokud chcete vyřešit subquest s ním spojený, řekněte mu, že jste cestu vyčistili. Teď se s vámi však nebude chtít bavit. Pokud máte zájem o rozmluvu s ním, řekne vám, kde ho najdete. U východu se vám sice ještě pokusí ztrpčit cestu několik bojovníků – amatéři. Skvěle funguje kombinace stázové pole – síla vlna. Zamiřte zpět do krystalové jeskyně.

Krystalová jeskyně

Cestou ještě potkáte Jerona. Můžete z něj vymámit ukradenou součástku a nakoupit pár věcí.

V jeskyni zamiřte rovnou do místa, které vypadalo jako nějaká základna. Za silovým polem je tu vězněn mistr Vrook. Dobří Jediové navrhnou žoldákům jeho propuštění. Těm se tento nápad nebude zamlouvat a strhne se boj. Po svém osvobození vám Vrook vyjeví následky vašich činů. Kdo by to řekl, že se člověk může tak rychle stát z hrdiny darebákem. Slibte Vrookovi, že Khoondu ubráníte a vyjděte ven. Pobijte skupinu vojáků a pak se vraťte k hlavní budově. Je to jenom na vás, připravit to tu k obraně. Od Tereny teď získáte přístup do úplně celé budovy. Využijte toho. Co všechno můžete udělat?

- V nemocnici můžete uzdravit čtyři vojáky
- Opravte bojové droidy a naprogramujte je k útoku na nepřítele.
- Přeprogramujte obranné věže.

Až skončíte s přípravami jděte před budovu a Zherronovi oznamte, že jste připraveni. Ještě můžete povzbudit vaše vojáky proslovem a pak to začne. Nejprve uvidíte video frontálního útoku. Pak se objevíte uvnitř budovy a vaším úkolem je chránit ji třeba za cenu vlastního života (to by ovšem skončila hra, že :-)). Pokud jste opravili droidy, máte to trochu snazší, neboť droidi vpadnou nepřátelům do zad a trochu je zdrží. Vy se však nezdržujte a pomožte svým spolubojovníkům. Jakmile padnou všichni nepřátelé, vyhráli jste. Popovídejte si ještě s Vrookem a ten vás naučí další soubojový styl.

To je pro dnešek konec. Příště se vrhneme do víru pašeráctví, šmeliny a černého trhu. Čeká nás totiž pašerácký měsíc Nar Shaddaa a s ním všechny pochybné existence, jež ho obývají. Takže, mořský vlci, na obzoru je vidět obchodní plachetnice. Napněte plachty a s trochou štěstí budeme za chvíli hákovat. Komu se to nelíbí, skončí u žraloků, nebo ho nacpeme do děl. Vyrážíme!

© 2004-2005 ObiSkyWalker