Knights of the Old Republic - Knights of the Old Republic II: The Sith Lords

Návod - 1 část

První část návodu ke hře SW KotOR II The Sith Lords


Takto tedy zahajuji návod na tuto báječnou hru. Na úvod si dovolím předložit několik obecných poznámek a pak již přejdeme k vlastní akci.

OBECNÉ POZNÁMKY:

  1. Určitě v tomto návodu neuvedu popis všech vedlejších úkolů. Ne všechny jsem zkrátka našel a ne všechny jsem zdlouha vyřešil. Prostě v tomhle návodu nenajdete úplně všechny možnosti hry. Ale k dohrání hry na obtížnost Normal by to mělo stačit.
  2. Tato hra je celkem přímočará a spoustu věcí se vám napíše hezky pod nosem a tak si nedovedu představit někoho, kdo by měl při hraní jakékoliv vážnější potíže se zákysy. Snad maximálně hráči, mající potíže s anglickým jazykem. Ale tenhle problém tu neodstraním.
  3. Také vám nenapíšu, jaké za vaše rozhodnutí obdržíte body síly. Není to v mých silách a navíc jsem to stejně dohrál jen za Světlou stranu, takže „temní hráči“ by zůstali ošizeni. Takhle nemá nikdo nic ...
Tedy začínáme. Dobře se držte ...

Prolog

Tento začátek absolvovat nemusíte. Začátečníkům se sérií KotOR ho však vřele doporučuji.

Chopte se droida T3-M4 a vyrazte do oblasti Comm. Area. Z válce si vezměte Computer spike, nabourejte se do počítače a použijte Comp. spike k otevření cesty dále. Na hlavním stanovišti prohledejte co se dá- mrtvoly, skříňky (některé musíte otevřít hrubou silou) ... Pak zamiřte na ošetřovnu, kde se nachází hlavní hrdina. Popadněte lékárničky a svou postavu uzdravte. Pak pokračujte do skladiště (levobok). Promluvte s droidem, prohledejte bedny a získanou zbraní zlikvidujte poletující robůtky. Pak vyrazte výtahem na střechu.

Na střeše je třeba z pod několika poklopů sebrat náhradní díly. V jednom místě na pravoboku také použijte opravu. Tím si otevřete další dveře na palubě. Pak sjeďte zpět. Pak nechte přede dveřmi do strojovny vybuchnout minu a uvnitř strojovny opravte hypermotor. V kokpitu použijte hvězdnou mapu a zvolte jedinou možnost – Peragus.

Důlní stanice Peragus II

Administrační úroveň

Vyjděte z místnosti s těly a vydejte se doleva. Počítačem si otevřete dveře za sebou a před sebou. Místnost za sebou prohledejte. Pak jděte do márnice (místnost před vámi). Tady oberte mrtvé tělo o plasmovou pochodeň. Popovídejte si s Kreiou (odpovědi volte rozvážně, nakonec dostanete body síly té které strany). Rozbité dveře dodělejte plasmovou pochodní a pokračujte dále. Cestou by jste měli nalézt nějaké militantní pomůcky (laser a vibročepel). Pokračujte chodbami a ničte droidy, dokud nedojdete k místnosti, kde se s vámi spojí Kreia. Pak otevřete dveře a na droidy hoďte iontový granát (cestou by jste měli najít minimálně dva). Nakonec dojdete do rozlehlé místnosti s několika droidy. Proveďte čistku a pak v počítači vypněte silové pole chránící dveře věznice. Vejděte dovnitř, promluvte si s Attonem a osvoboďte ho. Doběhněte ke konzoli, kterou jste zrušili silové pole, promluvte si s Attonem a pak použijte konzoli znovu. Požádejte T3-M4 o pomoc.

Hangáry

Vyberte bedny a vyzbrojte se. Pak začněte s T3-M4 prohledávat okolí. S počítačem, za nímž je okno do hangáru a na Ebon Hawk, toho zatím mnoho nezmůžete. Vydejte se tedy soustavou chodeb do dolní části, kde je vjezd do palivové stanice.

Palivová stanice

Rychle to tu prohledejte, důležitá je hledaná součástka. Pak tento miniprostor zase opusťte.

Hangáry

Nelekejte se nově se objevivších droidů a vraťte se k počítači. Opravte ho a podívejte se, co nabízí. Hlavně si otevřete cestu dále. Pak odjeďte nově otevřenými dveřmi.

Palivová stanice

Dojeďte až k počítači. Otevřete záchranný poklop a pokuste se jet dál. Nějaký výboj energie vám v tom zabrání.

Administrační úroveň

Jan se vraťte směrem k ošetřovně a márnici. Cestou najdete záchranný poklop, který byl prve zavřený. Tím teď projděte.

Důlní tunely

V jedné z beden hned na začátku najdete uniformu – šup s ní na sebe. Od Antona dostanete návrh kolem droidů se proplížit – jak chcete. Pokud ne, nebo to neumíte, nebojte se. Není tady skoro nic, co by vás mohlo ohrozit. Tedy směle kupředu. Tady se nedá moc co radit. Cesta je přímočará, není kam špatně odbočit. Každá špatná cesta nakonec skončí slepou chodbou. Proto postupujte pořád dál, obírejte mrtvoly a v případě, že volíte cestu zbraní, prohledávejte rozbité droidy. Pokud se dostanete k načervenalému tunelu s vystupující parou, radím vám použít tepelný štít. Ale nechá se to přežít i bez něj. Nakonec se tedy dostanete k mostu ve velké hale. Uprostřed mostu si pohrajte s počítačem a zrušte silová pole, která zdálky vidíte. Pak zničte droidy, kteří se objevili. Nakonec přijdete ke vchodu do palivové stanice.

Palivová stanice

Po efektní animaci si promluvte s HK-50. Tento rozhovor opět ovlivní vaše přiklonění k Síle. Pak se vydejte na průzkum okolí. V jedné z blízkých místností se v ostatcích droida nalézá Sonic Imprit Sensor, důležitá to věcička. U vzduchového uzávěru zjistíte, že potřebujete hlasový kód. Hned si z nedalekého počítače nahrajte první část. Pak se vraťte k HK-50 a nahrajte si druhou část. Pro třetí a poslední část se musíte vrátit na administrační úroveň. Kód se nachází v počítači v bezpečnostní místnosti (jedna z místností po cestě od ošetřovny sem). S celým kódem se vraťte k počítači blízko vzduchového uzávěru. Pokud se vám nepodařilo kód zkompletovat, můžete za méně zkušeností počítač rozbít. Nakonec ale stejně budete muset uzávěrem projít.

Venkovní prostory

Prostě jen jděte po rampě a snažte se vyhnout výparům. Pokochejte se příletem Harbingeru a na druhé straně rampy zase vlezte vzduchovým uzávěrem do komplexu.

Ložnice

Stále postupujte vpřed a ničte roboty. Pozor – začíná jich být stále více, takže bacha na zdraví. Obranné věže doporučuji ničit zdálky střelnou zbraní – máte větší dostřel. Pomocí konzole vypněte ventilační systém, aby jste se zbavili a výparů a pak otevřete dveře k ubikacím. Nejprve důkladně prohledejte východní blok. Pak udělejte to samé se západním. Počítač u vchodu do západní části vám může přehrát nalezené datapady. Jeden z nich obsahuje kód potřebný pro dveře na konci této sekce. Pokud máte vysokou inteligenci získáte kód celý. Jinak obdržíte jen několik čísel. Pak pokračujte do míst, kde jste ještě nebyli. Nakonec se určitě dostanete k počítači u vchodu na administrační úroveň. Počítač buď rozbijte, nebo vložte zjištěný kód – 7, 5, 13, 17, 3.

Administrační úroveň

Tentokrát to tady proběhne už rychle. Do party přiberete Kreiu, takže ji pozvedejte úrovně a hurá pryč. V oné velké místnosti s konzolí, s jejíž pomocí jste se domlouvali s T3-M4, se k vám přidá Atton. Vzápětí se vám postaví HK-50. Nezbývá, než ho poslat na onen svět. Létající miny, které HK-50 doprovází zničte nejdříve, hezky zdálky. Po jeho poražení ho určitě oberte. Má u sebe součástku pro opravu HK-47. Pak se vydejte jedním ze dvou dlouhých tunelů, tím, na jehož konci byli dříve zavřené dveře. Tak se dostanete na velitelskou palubu křižníku Harbinger.

Harbinger – velitelská paluba

Na palubě Harbingeru na vás občas zaútočí Sithští zabijáci, kteří však používají stealth generátory, a proto o nich nevíte do poslední chvíle. Určitě zamiřte na můstek, kde z navigačního počítače vytáhněte souřadnice. Až tu skončíte zamiřte do sekce posádky.

Sekce posádky

Nejprve prohledejte pokoje, zvláště pak svůj. Projděte palubu. Dostaňte se do velké místnosti s mnoha nemocničními nádržemi. Pokochejte se rozbitou nádrží a v počítači si přehrajte, co se tu stalo. Až tu skončíte, zamiřte k výtahu.

Strojová paluba

Hned na začátku oberte Kreiu o užitečné věci. Určitě jí nenechávejte nejlepší výzbroj a výstroj, protože o ní na chvilku přijdete. Jakmile totiž odejdete kousek od výtahu, objeví se za vámi Darth Sion. Kreia se obětuje a tak můžete vyrazit dál. Pomocí konzolí si pootvírejte cestu dál. Skrz jakousi strojovnu, či co to je, se dostanete znovu do důlní stanice.

Palivová stanice

Posilte vaši skupinu o T3-M4 a společně vyrazte do útoku. Ocelí (laserem) a magií (Silou) si prorážejte cestu vpřed. Dostaňte se až k hangárům.

Hangáry

Pokračujte v cestě, dokud nedojdete k místnosti plné plynu. Počítačem v předchozí místnosti můžete plyn odsát a následně si otevřít dveře. Pokud se na to cítíte, klidně si pouze otevřete dveře. Nakonec se šťastně dostanete k Ebon Hawku. Ještě nezapomeňte nabrat Kreiu a…to ještě není konec vaší práce tady. Sithům se vůbec nelíbí, že chcete odletět a tak na vaši loď podniknou frontální útok. Trochu jim srazte sebevědomí palubním kanónem. Pokud se nějakým Sithům podaří „zahákovat“ vaši loď, musíte si to s nimi vyřídit takříkajíc na férovku. Až útok úspěšně odrazíte, může Atton vzít Ebon Hawk do neprobádaných dálek ...

© 2004-2005 ObiSkyWalker