Knights of the Old Republic - Knights of the Old Republic II: The Sith Lords

FAQ

Často kladené dotazy ohledně hry


Jak už to u her bývá, vždycky se najde nějaký problém nebo otázka, která se týká buď technické nebo herní stránky hry. Samozřejmostí je, že čím dříve odpověď získá, tím bude spokojenější. Proto zde uvádím seznam nejčastěji kladených dotazů, které byly směrovány ke hře Star Wars Knights of the Old Republic II The Sith Lords.

Velmi Vám můžou pomoci dokumenty Troubleshooting Guide a manuál ke hře "KotOR Manual", jestliže umíte alespoň trochu anglicky. Několik pomocných informací obsahuje soubor "ReadMe-KotOR". Všechny tyto soubory najdete ve složce ve složce "docs", která se nachází v kořenovém adresáři hry (standardně C:\Program Files\LucasArts\SWKotOR).

Pokud se chcete dopředu vyhnout hlavním problémům, kupujte si originální hry a provozujte legální software na svém PC.

Komunikace

K vyřešení svého problému můžete také použít následující diskusní fóra:

SW KotOR fórum - komunikační fórum tohoto webu
Lapiduch - KotOR II - Lapiduch.cz - KotOR II místnost
WAR.net fórum - fórum stránek CSWU

Používejte ovšem hlavně v případě, že nenaleznete odpověď na tomto webu.

Technické problémy

Při hraní se mi často seká obraz a hra neběží plynule.

Vyřešení:
Tento problém může být způsoben jedním z následujících požadavků:

- slabá PC sestava (zvyšte výkon svého PC nebo snižte detaily hry)
- zastaralé ovladače na hardware (nainstalujte nejnovější verzi)
- špatná činnost operačního systému
- špatná činnost hry (přeinstalujte hru)

Toto jsou nejhlavnější závady, které bývají nejčastějšími příčinami tohoto problému. Pokud máte originální hru můžete se v případě problému obrátit na výrobce, který Vám zcela jistě poradí.
Můžou nastat i jiné okolnosti, za kterých Vám hra v pořádku nepojede, ale s jinými jsem se zatím nesetkal.


Mám ATI Radeon 9600 SERIES 256 MB a postava se najednou zasekne a objeví se třeba na opačném konci mapy. Četl jsem, že KOTOR II pod WINDOWS XP Service Packem 2.0 dělá problémy. Já mám SP 2.

Vyřešení:
Tento problém způsobuje nekompatibilita hry s grafickou kartou Radeon. Můžeme to jednoduše opravit přidáním pár slov do souboru swkotor2.ini, který najdete v kořenovém adresáři hry KotOR tam, kde ji máte nainstalovanou (standardně C:\Program Files\LucasArts\SWKotOR2).

Do swkotor.ini vepíšete pod řádek [Graphics Options] tento text:

Disable vertex Buffer Objects=1

a soubor uložíte. Pak už je spustíte hru a mělo by být vše v pořádku. Pokud jste dostatečně nepochopili tento text, možná Vám to lépe vylíčí obrázek.

Zaslala Mitth'shally'nuruodo (http://chiss.profitux.cz/)


Herní problémy

--- zatím žádné časté herní problémy ---


Oznámení: Pokud máte technický nebo herní problém se hrou Star Wars Knights of the Old Republic II a nejste s ním sami napište nám na e-mail a Váš problém tu může být otištěn a vyřešen.

© 2004-2005 ObiSkyWalker