Knights of the Old Republic - Knights of the Old Republic II: The Sith Lords

Hudba

Hudba ke hře a ze hry


Není nad to poslouchat hudbu ze hry nejenom při ní, ale také i při jiné činnosti. Zde Vám přináším pár odkazů na hudbu ze hry, stačí jen stáhnout a poslouchat.

Název skladby Velikost
Arena Theme 2* 1.30 MB
Character Theme* 1,38 MB
Combat Music Sample* 817 kB
Area Music Sample* 1.25 MB

* Original Star Wars: Knights of the Old Republic music © 2003 Lucasfilm Entertainment Company Ltd. All rights reserved. Composed by Jeremy Soule of Artistry Entertainment. Download and use under authorization for private, non-commercial listening purposes only and subject to the
Terms Of Use to which you agreed by accessing this web site.

Soundtrack

Soundtrack ke hře KotOR nemusíte nikde pracně hledat ani stahovat, stačí mít hru nainstalovanou a dále se řídit podle následujícího postupu:

Ve složce "SWKotOR" (standardně umístěné "C:\Program Files\LucasArts\SWKotOR") najdete složku "streammusic", ve které jsou hudební soubory ve formátu .wav . Po jejich spuštění v hudebním přehrávači neuslyšíte nic jiného než chrčení a praskání. Soubory si překopírujte do jiné složky, ve které chcete hudbu mít. Pak stačí u všech souborů (ve složce, do které jste si hudbu překopírovali) změnit příponu .wav na .mp3 a poté získáte kompletní soundtrack ke hře KotOR.

V případě jakýchkoli problémů pište do našeho Fóra.

Pozn. Přejmenovat soubory můžete např. pomocí programu
Total Commander (stáhnout).
Soubory pomocí tohoto programu přejmenujete jednoduše. Otevřete si v obou panelech programu složku, kam jste si nakopírovali hudební soubory ze hry. V jednom z panelů označte všechny soubory, které chcete přejmenovat (klávesa "Insert"), stisknete F6, přepište *.* tímto *.mp3 a dejte Enter. Všechny vybrané soubory by se měli přejmenovat.

Některé hudební soubory se netýkají přímo soundtracku, ale jen části hry. Abyste je pak nemuseli třídit, vypíši zde ty, které do soundtracku jednoznačně patří.

credits
evil_ending
mus_area_acad
mus_area_ahto
mus_area_cant1
mus_area_cant2
mus_area_desert
mus_area_enclave
mus_area_gang
mus_area_hrakert
mus_area_kash
mus_area_out
mus_area_ruins
mus_area_sewers
mus_area_sforge
mus_area_shadow
mus_area_slehey
mus_area_tarisup
mus_area_townint
mus_area_townsus
mus_area_valsith
mus_bat_acad
mus_bat_ahto
mus_bat_desert
mus_bat_enclave
mus_bat_gang
mus_bat_hrakert
mus_bat_kash
mus_bat_malak
mus_bat_out
mus_bat_ruins
mus_bat_sewers
mus_bat_shadow
mus_bat_sithbs
mus_bat_slehey
mus_bat_tarisup
mus_bat_townint
mus_bat_valsith
mus_theme_bast
mus_theme_carth
mus_theme_cult
mus_theme_czerka
mus_theme_malak
mus_theme_rep
mus_theme_sith


© 2004-2005 ObiSkyWalker